luni, 4 ianuarie 2010

Maxim..am zis!

Mi-am adus si eu aminte ca am un blog si ca ar cam trebui sa mai scriu si eu pe el din cand in cand.Si scriu putin despre Revelion:

Destinatie: Andrei Cretu
Ora: 8 pm
Personaje: Bobo,Testos,Calin,Andreea,Cristina,Pops,Deea,Cretu..si cam atat cred.si bineinteles eu.

Desfasurarea actiunii: Plec de acasa dupa 7 ore in care m am tot gandit si razgandit cum sa ma imbrac, ma intalnesc cu Alin la Indiana si plecam inspre Cretu...cand am ajuns pe strada pe unde credeam ca sta Andrei...constat ca m am ratacit si ca nu mai stiu care e blocul...de parca nu ar fi fost de ajuns ca seara sa fie aiurea ma suna Cretu sa ma anunte ca nu mai facem rev la el acasa ci prin dorobanti( sau brosteni sau altele:"> nu mai tin minte oricum era cam in cealalta parte a orasului mai ales ca eu eram langa blocul lui..ce "fericire")...initial nu l am crezut apoi m am panicat si dupa cateva "urari de bine"..aflu ca minte. In sf. ajung acolo toate bune si frumoase..pana la un moment dat cand ma plictisesc grav...stau in camera si caut ceva acceptabil la tv..apoi incerc sa dorm(nicio sansa).Probabil pentru ca nu eram din lumea aia...nu bausem nimic.


The End: M a lovit un somn teribil si l am pus pe Andrei sa mi cheme un taxi...T_T ..Vox...(pt ca era singurul care era disponibil) in jur de 7 dim. am plecat acasa...cand ajung intru pe net din obisnuita...las pc ul deschis si ma culc.
Dupa 4 ore de somn ma duc sa inchid usa cu cheia...soc:uitasem cheia in usa pe afara O_O. Per total a fost ok dar...>

Mi a parut rau ca nu am fost alaturi de D.A.R.A...FIN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu