luni, 31 ianuarie 2011

Greu de crezut...

A trecut aproape un an de cand nu am mai intrat pe blog..:O..nu mi vine sa cred...Cat timp!!...Imi tot spunea Andreea ca a intrat pe blogul meu si ca a citit posturile de cand am iesit cu Dexter in oras si pur si simplu nu imi aduceam aminte ce postasem...
pana azi , am intrat pe blogul Andreei si din curiozitatea si pe al meu...Mi am adus aminte de lucruri foarte frumoase...pe care le uitasem , in special :)) primul meu post in care promiteam ca un presedinte lucruri imposibile : ca o sa postez in fiecare zi sau cel putin o data pe luna :)) Greu de crezut...
Still the same me, maybe a few pounds extra:))...Inca imi place albastrul, desenele animate si hainele largi dar nu mai am pc,port ochelari, nu mai am bani deci sunt mai trista :))...
Acum stau si corectez un text ("Domnisoara Julia" -August Strindberg) pe care l am gasit pe net incredibil de gresit , facem lectura si aveam nevoie de un fraier care sa-l corecteze..guess who?!:|.Me,me!...dintr un exagerat bun simt, m am oferit sa l fac eu..astfel "mi-am castigat" personajul principal :))... anyway ...
Trebuie sa plec, ma asteapta Strindberg...
Sper ca urmatoarea postare sa nu fie peste un an:))..:D

Un comentariu:

  1. dublu greu de crezut. mai citeste textu ala:D:D:D (mamaa, dupa un an de la profesor de frig, ii spun cuiva din nou sa-si citeasca textul...) si ne vedem maine

    RăspundețiȘtergere