marți, 2 februarie 2010

10

De ceva timp tot incerc sa ma tin de cuvant si sa fac leapsa primita de la Raluca...sa scriu 10 ciudatenii despre mine pana acum nu am reusit dar am buna vointa si incerc...acum :


1.Am momente cand acum rad si peste cateva secunde sunt trista de multe ori fara motiv...
2.Am obiceiul sa pun 3 puncte cand scriu ceva, destul de evident...:))
3.La fel ca Raluca, nu pot sa dorm fara sosete...
4.Nu-mi place sa dorm la marginea patului pentru ca imi este frica...la perete ma simt mai in siguranta...
5.Imi este frica de intuneric(dinti)
6.Daca beau cafea am cosmar in care visez ca am cosmar si nu ma pot trezi:(../
7.Intotdeauna visez lucrurile sau persoanele despre care discut ziua..
8.Primul lucru pe care il fac atunci cand cunosc o persoana noua este sa ii gasesc defecte(stiu nu-i prea frumos dar cu timpul invat sa le ignor)..
9.Cand sunt irascibila( in special cand ma "cert" cu Andreea) pun un "da ?" la sfarsitul fiecarei fraze:))
10.Tin minte toate personajele din filmele horror si cand am momentele mele de paranoia incep sa le vad prin camera...si de multe ori adorm uitandu ma la plusurile mele si am cosmaruri...


Astept o alta leapsa pe care sper sa o fac mai repede...I promise!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu