marți, 2 februarie 2010

Inceput de vacanta...

In prima zi de vacanta(sambata) am plecat la tara, o veste buna avand in vedere ca ma tot rugam de ai mei sa mergem de vre o cateva saptamani...Cand am aflat ca mergem in sfarsit mai ales ca imi venise minunata ideea de a o lua si pe Andreea cu mine...Din diferite motive And. nu a mers cu mine la tara si in primele cateva ore a fost incredibil de urat dar am supravietuit si fara ea...
A fost foarte tare: m-am jucat cu maicamea si cu bunicamiu in zapada, am facut ingerasi cu greu pentru ca zapada era cam inghetata:)) si un om de zapada care mai pe sfarsitul proiectului a devenit Madonna...am facut prajiturele cu nuca si gogosi:D
A fost intr adevar frumos si nu ma asteptam...initial trebuia sa stam 2 zile...am stat 4...au trecut f repede si acum uite ma incercand sa scriu ceva pe blog si sa ma uit in acelasi timp la o comedie draguta...nu prea merge asa ca renunt la scris si...

Am plecat ca se termina filmul( dinti ).

2 comentarii:

  1. frumos ...miros de lemne in casa,lemnele troznesc in soba, miros de prajituri,o cana de vin fiert,povestea bunici...umorul bunicului!
    asta e chiar relaxare:)

    RăspundețiȘtergere
  2. dexter, nu uita de text, ca eu nu uit de matura promisa :))

    RăspundețiȘtergere